5 טיפים ועיצות לעיצוב משרד מנהלים

ריהוט משרדים

משרדי מנהלים נהוג לעצב בצורה מעט שונה בהשוואה לחללי עבודה אחרים. הסיבה לכך קשורה לתחומי האחריות שיש למנהל ולכך שהוא מייצג את החברה או הארגון. לכן כדאי גם להקפיד על הטיפים הבאים:

1. העברת מסר לעובדים ולאורחים

הטיפ החשוב ביותר הוא לנצל את משרד המנהל על מנת להעביר מסר לעובדים ולאורחים. למנהלים אין הזדמנות שנייה לעשות רושם ראשוני, לכן כדאי להם לבחור ריהוט משרדים שמשרת את האינטרס שלהם ומביע אקסקלוסיביות ומחשבה על הפרטים הקטנים.

2. נגישות ועזרה למנהל בעבודתו

המשרד הוא המקום היחיד שבו המנהל מקבל פרטיות והזדמנות לבצע את העבודה היום יומית שלו. אם רוצים לעצב משרד שיהיה גם פונקציונאלי, חשוב לשמור על נגישות ועל כך שהרהיטים יהיו קרובים.

3. השקעה בשולחן מנהלים כחלק מהקונספט של ריהוט משרדים

שולחן מנהלים הוא לדעת רבים הרהיט החשוב ביותר בריהוט משרדים. אז אם כבר יש לכם דלפקים, כניסה מכובדת ודלפקים מעוצבים במשרד זה הזמן לדאוג לשולחן מנהלים מכיוון שלו יש נוכחות והוא מושך תשומת לב, מה גם שהתפקיד שלו הוא לשמש כפלטפורמה עבור המחשב, המסמכים והניירת. מכל הסיבות האלה אפשר להבין למה חשוב להשקיע בשולחן מנהלים ועד כמה הוא קריטי עבור המשרד.

4. מיקום הרהיטים במשרד מנהלים

את השולחן כדאי למקם כך שניתן יהיה לגשת אליו בקלות ויישאר בו מספיק מקום למשימות יום יומיות. שולחן בצורת ר' למשל מאפשר ניצול אולטימטיבי של המרחב, בעוד שולחן מלבני יעניק חזות אלגנטית ויתאים לעיצוב ריהוט משרדים גדולים.

5. תאורה נכונה במשרד מנהלים

השילוב בין תאורה טבעית ומלאכותית קובע מה תהיה האווירה בריהוט משרדים גם של המנהל. אם רוצים ליהנות מכל העולמות, צריך לשלוט בתאורה הטבעית בעזרת וילון עדין ולהוסיף ספוטים בנישות גבס לתאורה מלאכותית בשעות הערב.

לסיכום, עיצוב של משרד מנהלים דורש השקעה של זמן כי עליו להעביר מסר ברור ולהיות נגיש ונוח. 

ריהוט משרדים

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן