איך לקנות כסא מנהל לשדרוג ריהוט משרדים?

ריהוט משרדים

בחירה מוצלחת של כסא מנהל היא ככל הנראה המשימה המורכבת ביותר בתחום הכללי, הקרוי ריהוט משרדים וחללי עבודה. ראשית, הכיסא משקף לעיתים קרובות את התדמית המקצועית של המשרד ואת המסר שאותו רוצים להעביר ללקוחות. בניגוד לרהיטים רגילים שיש להם תפקיד פונקציונאלי ובסיסי, כסא מנהל הוא בעל משמעות שיווקית. עם זאת, הכיסא עדיין צריך להשתלב היטב עם העיצוב של הריהוט משרדים הקיים.

מידת ההתאמה של כיסא מנהלים בקונספט של ריהוט משרדים

יכולת ההתאמה של הכסא מנבאת עד כמה המנהל יהיה מרוצה ממנו. ההבדל הוא בין דגמים שמאפשרים התאמה לפי הסביבה, הגובה הרצוי, אזור המותניים, גובה הידיות, זווית המשענת ואפילו מתח הקפיצים. הסוד הוא למצוא את הכיסא שמתאים באופן מושלם למבנה הגוף ולצרכים וכך ליהנות מישיבה בתנוחה אורטופדית ובריאה.

חומרי גלם שמהם מיוצר כיסא מנהלים בריהוט משרדים

החומרים שמהם עשוי הכיסא יקבעו כמה זמן הוא יחזיק מעמד. בכיסאות מנהלים אין מקום לפשרות, כי בלאי ושחיקה עלולים לפגוע בתדמית העסק. הפתרון הוא לתת עדיפות לעור כי הוא חזק ועמיד וניתן גם למצוא דגמים של בדים או עורות מלאכותיים.

משקל וסוג הבסיס של כיסא מנהלים

המפרט הטכני המלא של הכיסא מנהלים כולל פרטים חיוניים לגבי המשקל והבסיס. תפקיד הבסיס הוא להחזיק את כל משקל המושב ולתמוך בגלגלים, אך המשקל הוא זה שקובע למי הכיסא מתאים. באופן עקרוני, כיסא מנהלים שמיועד למשרד אמור לתמוך במשקל של 90 ק"ג לפחות וככל שהמשקל גבוה יותר כך עדיף.

לסיכום, חיפוש זהיר אחר מה שמתאים לטעם ולצרכים של המנהל בכל הקשור בעיצוב ריהוט משרדים או ריהוט מוסדות יגדיל משמעותית את סיכויי ההצלחה של בחירת כיסא מנהלים מושלם המתאים לקונספט הכולל של ריהוט משרדים הקיים בחברה.
כמו כן, מומלץ להשוות בין דגמי כיסאות מנהלים וזאת כדי לבדוק מאיזה חומרי גלם הם מיוצרים ולא לשכוח את המפרט הטכני של הבסיס והמשקל.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד

גם בתקופה זו אנחנו ב-א.ד. מירז- ממשכים להיות איתכם

ניתן להזמין מיטות, שולחנות, כיסאות וארונות למקומות הבידוד של הקורונה.

זמינים בשבילכם כדי שאתם תישארו בבית

שעות הפעילות שלנו הן בימים א'- ה' בין השעות 08:00-16:00

דילוג לתוכן