איך לבחור כסא המתנה למשרד

א.ד מירז תעשיות בעמ כסאות המתנה

עמדת ההמתנה היא הדבר הראשון שהלקוחות רואים כאשר הם מגיעים לעסק שלך. במקביל, עמדת ההמתנה משמשת לעיתים מועמדים לעבודה בתהליכי גיוס וכמובן משקיעים פוטנציאליים, שותפים עסקיים וספקים. לפיכך, חשוב להשקיע מחשבה בעיצוב חלל ההמתנה בעסק שלכם, כך שהוא ישפיע  על האורחים בעסק וישאיר רושם ראשוני חיובי. עיצוב חלל ההמתנה חייב להיות חלק מקונספט העיצוב הכללי של המשרד או העסק.יש להשקיע מחשבה בכלל הריהוט במשרד, בבחירת כסאות המתנה מעוצבים, שולחנות וספות מותאמים.

שיקולים לבחירת כסאות המתנה עבור ריהוט משרדי

בשלב הראשון, מה שכדאי לעשות הוא לערוך רשימה של מגבלות טכניות. בשלב הזה מעריכים למשל את מספר הממתינים שאמורים להיות בחדר המתנה בכל רגע נתון, את הגודל של החדר מבחינת מ"ר ואת המרחק בינו לבין השירותים או דלפק הכניסה. לפי זה מחליטים איך לעצב חדרי המתנה וכמובן כמה כסאות להכניס אליהם.

בחירת כסאות המתנה לפי העיצוב המשרד

בשלב השני ניתן להיכנס לעובי הקורה ולהשוות בין כסאות המתנה לפי העיצוב. העיצוב של הכסאות חשוב כי הוא קובע מה הלקוחות ירגישו כאשר הם ייראו את עמדת ההמתנה, האם יהיה להם נוח לשבת ולחכות ומה יהיה המוניטין של העסק. בשלב הזה גם אין מקום לפשרות, כי העיצוב חייב להיות אופנתי ופונקציונאלי בעת ובעונה אחת.

השוואה בין כסאות המתנה לפי חומרי הגלם

בעלי משרדים שרוצים לעצב מחדש את עמדת ההמתנה ואזור דלפק קבלה יכולים להשוות בין כסאות המתנה לפי חומרי הגלם שמהם הם מיוצרים. השאיפה היא להשתמש בחומרי גלם איכותיים שאותם קל לנקות, להבריק ולצחצח גם לאחר ימים עמוסים. כמו כן, אפשר לראות גם מרחוק את ההבדל בין כסאות בד ועור ובין ריהוט משרדי מעץ, אלומיניום או מתכת.

הגדרת מסגרת התקציב של בחירת ריהוט משרדים וכסאות המתנה

מומלץ  לבעלי משרדים להגדיר את מסגרת התקציב וזאת כדי לבחור את כסאות המתנה שמתאימים להם. היתרון הוא שמדובר בהוצאה מוכרת לצרכי מס הכנסה, מה גם שבכל מקרה זו השקעה משתלמת לטווח ארוך. בעזרת הכסאות אפשר לשדרג באופן מהותי את המשרד, להפוך אותו לנעים יותר ולייחד אותו בהשוואה למתחרים. אם בעלי משרדים בוחרים בקפידה את הכסאות, הם יגלו מגוון רחב של שימושים וגם יתרונות שאין להם תחליף.

עיצוב חדרי המתנה יחד עם הכסאות

את הרושם הכללי מחדרי המתנה מקבלים הלקוחות והעובדים גם לפי מה שיש ליד כסאות המתנה. במילים אחרות, חשוב שחדר ההמתנה יהיה מעוצב באופן שמקל על הלקוחות להמתין. ניתן לעשות זאת למשל בעזרת הצבת מתקן מים במרחק של מטרים בודדים מהכסאות המתנה, באמצעות פיזור חומר קריאה שרלוונטי למוצר או לחברה ובעזרת וילונות, תמונות, עציצים, פסלים ואלמנטים דקורטיביים נוספים.

עם א.ד. מירז ההמתנה אצלך עומדת להיות נעימה יותר

המומחים של א.ד. מירז תעשיות בע"מ מבינים את השיקולים שלך בנוגע לעיצוב חדרי המתנה ומזמינים אותך להתקדם לרהיטים הכי טובים בארץ. אנו נשמח לעזור לך לבחור כסאות איכותיים, מעוצבים ופרקטיים ונחשוף בפניך את הדגמים החדשים מיד לאחר השארת פרטים באתר..

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד

גם בתקופה זו אנחנו ב-א.ד. מירז- ממשכים להיות איתכם

ניתן להזמין מיטות, שולחנות, כיסאות וארונות למקומות הבידוד של הקורונה.

זמינים בשבילכם כדי שאתם תישארו בבית

שעות הפעילות שלנו הן בימים א'- ה' בין השעות 08:00-16:00

דילוג לתוכן