כך תבחרו שולחן ישיבות לריהוט המשרדי שלכם

שולחן ישיבות א.ד מירז

שולחן ישיבות מתאפיין בכך שהוא גדול, מרווח ומרשים יותר בהשוואה לריהוט משרדים אחר בחברות שונות. את השולחן ישיבות אפשר להציב במשרדו של המנהל או המנכ"ל, או כמובן בחדר ישיבות ייעודי ומול כיסאות המתנה מתאימים. עם זאת, יש סוגים שונים של שולחנות שמיועדים לישיבות ולכן כדאי להכיר את ההבדלים ביניהם. בהמשך, אפשר גם להשוות בין סוגי שולחנות ישיבות על מנת לחסוך בהוצאות בלי להתפשר על העיצוב והאיכות.

בחירת שולחן ישיבות לפגישות

בכל עסק ובכל משרד יש סוגים שונים של ישיבות שנערכות סביב שולחן ישיבות. מלבד ישיבות יום יומיות, יש שולחנות המיועדים לפגישות עם לקוחות, שולחנות שמתאימים לעובדים שמגיעים לחדר ישיבות כדי להשיג שקט ולהתרכז ושולחנות שמטרתם היא לנהל דין ודברים עם ספקים וקולגות. בשלב הראשון, הכי חשוב לבחור שולחן ספציפי לפי סוג הפעילות הרלוונטי.

יש בעלי משרדים שמנסים לעצב את חדרי הישיבות עם שולחנות רגילים. צריך לזכור שפתרון כזה לא תמיד מתאים, כי שולחנות שמתאימים לחדרי ישיבות צריכים להיות מאורכים ומוצבים במרכז החדר כדי שמספר רב של אנשים יישבו סביבם – בעוד שולחנות עבודה יתאימו לאנשים בודדים או לסידור בצורת האות ר'.

התאמת שולחן ישיבות לטעם האישי של המנהל

בשלב השני בוחרים שולחן ישיבות לפי פרמטרים סובייקטיביים. קודם כל, כדאי לבחור שולחן לפי הטעם האישי ולוודא שהוא מתכתב עם שאר האלמנטים הדקורטיביים בריהוט משרדים. לכל שולחן ישיבות יש מטבע הדברים אופי אחר, לכן הטעם האישי הוא כלי יעיל לסינון בין האופציות ולחיסכון בזמן. אם מדובר במשרד גדול שבו לא המנהל הישיר הוא זה שמקבל את ההחלטות, אפשר להתייעץ עם מעצבי פנים ואנשי מקצוע.

בחירת שולחן ישיבות לגודל ומידות המשרד

מבחינה טכנית, את השולחן ישיבות בוחרים לפי הגודל של חדר הישיבות והמידות של חלל הפנים. השאיפה היא להגיע למצב שבו יש לפחות 15 סנטימטרים פנויים בין הכיסאות ומרווח מאוורר בין השולחן לבין דלת הכניסה. במקביל, כדאי לקחת בחשבון את המידות של החלל עם שאר הרהיטים והמתקנים ובהם מתקני מים, מדפים, ארונות, עמדת תקשורת וכן הלאה.

בחירת שולחן ישיבות יוקרתי למשרד

הדרך לבחור שולחן לחדרי ישיבות ולמשרדים היא לבצע השוואת מחירים. לבעלי משרדים יש את הפריבילגיה למצוא את השולחן ישיבות המתאים להם מבין שלל אפשרויות, בלי לחרוג מתוך מסגרת התקציב ובלי להתפשר על התוצאות. עם זאת, על בעלי משרדים להשקיע את הזמן הנדרש בהשוואה בין מחירי שולחנות ולבדוק גם את המפרט המלא ואת חומרי הגלם שמהם הם מיוצרים.

שולחן ישיבות לפגישה הבאה שלך

א.ד. מירז תעשיות בע"מ מתמחה בריהוט ברמת איכות גבוהה. עם קהל לקוחות אמין מהמגזר העסקי והמוסדי, אנו בטוחים שנוכל למצוא גם עבורך את השולחן המושלם לחדרי ישיבות. כל שעליך לעשות הוא להשאיר פרטים ונעמוד לרשותך בהקדם!

מקורות אשדוד
שולחן ישיבות א.ד מירז
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד

גם בתקופה זו אנחנו ב-א.ד. מירז- ממשכים להיות איתכם

ניתן להזמין מיטות, שולחנות, כיסאות וארונות למקומות הבידוד של הקורונה.

זמינים בשבילכם כדי שאתם תישארו בבית

שעות הפעילות שלנו הן בימים א'- ה' בין השעות 08:00-16:00

דילוג לתוכן