עיצוב משרדים לחברות הייטק וסטארטאפים – המדריך המלא

ריהוט משרדים

העיצוב המועדף על משרדי הייטק בארץ ובעולם הוא סגנון מודרני. בסגנון עיצוב מודרני מעדיפים להשתמש בחומרים כמו מתכת, אלומיניום וזכוכית ולוותר על חומרי עץ לטובת צבעים בהירים וגווני פסטל. עם זאת, היכרות רק עם העקרונות המנחים של הסגנון המודרני לא מספיקה בעיצוב משרדים לחברות הייטק ויש עוד כמה דגשים שכדאי להכניס למערכת השיקולים.

לא לשכוח לתכנן נכון ריהוט משרדים וחדרי המתנה

עיצוב אקסקלוסיבי המשדר דינאמיות, חדשנות ויוקרה מתחיל בריהוט חדרי המתנה וכסאות המתנה. על מעצבי המשרדים להביא בחשבון את זמן ההמתנה של הלקוחות והספקים ולעצב עבורם חדר הולם. הדרך לעשות זאת היא לשלב בין כסאות המתנה פונקציונליים ודקורטיביים ולדאוג שהם יתאים לצבעי הלוגו ולערכי החברה.

ישיבה קבוצתית בחברות הייטק

בחברות הייטק נהוג לעבוד בשיתוף פעולה. קבוצות העבודה המקובלות הן של 4-6 עובדים, לכן הם זקוקים למקום ישיבה נוח שמייצר הרמוני ומעודד תפוקה. כמו כן, חשוב ליצור במקביל לעמדות העבודה והמחשב גם פינות ציבוריות וחדרי ישיבות. אם יש מספיק מקום, אפשר להגדיר את הפינות של המשרד כאזורים שקטים ולהפריד ביניהם עם מחיצות זכוכית.

עיצוב משרדי יוקרה

בשביל לעצב משרדי הייטק, צריך לא פעם ליצור מצב שבו כל חלל בעל ייעוד מסוים יכול במהירות להפוך לחלל אחר לגמרי. כך הופכים חללי עבודה לחדרי אוכל וההיפך, משתמשים בחדרי ישיבות על מנת לקבל לקוחות ומשיגים תחושה של גודל ומרחב גם בחדרי מנוחה. מעבר לכך, עיצוב מודולארי מתאים מאוד למאפייני העבודה במשרדי הייטק ולתחום שבו עוסקות חברות טכנולוגיה ועסקים שעוד לא עשו את האקזיט שלהם.

לסיכום, עיצוב משרדים לחברות הייטק מתחיל בריהוט משרדים ועיצוב חדרי המתנה וכולל גם את פינות העבודה וחדרי הישיבות וכסאות המתנה. לבסוף, כל שנותר הוא למצוא ריהוט מודולארי שבעזרתו מגדירים את המאפיינים של חלל הפנים ואזורי המנוחה.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד

גם בתקופה זו אנחנו ב-א.ד. מירז- ממשכים להיות איתכם

ניתן להזמין מיטות, שולחנות, כיסאות וארונות למקומות הבידוד של הקורונה.

זמינים בשבילכם כדי שאתם תישארו בבית

שעות הפעילות שלנו הן בימים א'- ה' בין השעות 08:00-16:00

דילוג לתוכן