דלפק קבלה הרושם הראשוני של המשרד

דלפק קבלה

מתכננים עיצוב חדש למשרד ? רוצים לעצב מחדש את דלפק קבלה בכניסה, הגעתם למקום הנכון. לאזור הכניסה במשרד חשיבות עליונה, כאשר דלפק הקבלה הוא החלק שמקבל את מרב תשומת הלב. אל הדלפק מגיעים לקוחות ואורחים, הדלפק מייצג את המשרד ומכתיב את האווירה הכללית, חברת סטרטאפ מודרנית תתהדר בדלפק צעיר ומגניב, משרד עורכי דין לעומת זאת יעדיף לרוב דלפק רשמי ומודרני .

בחירת העיצוב לדלפק קבלה במשרד תלויה בראש ובראשונה באופן שבו מתכוונים להשתמש בו. יש מטבע הדברים הבדל משמעותי בין דלפק קבלה בבית מלון, לבין דלפק הנמצא בלובי בניין משרדים, לכל דלפק קבלה פונקציונאליות אחרת ושימושים מגוונים. עם זאת, ישנם דגשים משותפים וכדאי להכיר אותם בכל מה שקשור לדלפקים.

מיקום הדלפקים המעוצבים בתוך החלל

דלפקים מעוצבים  מכל סוג אמורים להשתלב בתוך חלל הפנים לפי תכנית פריסה מסודרת. מטרת תכנית הפריסה היא לשפר את הרושם הראשוני שאותו מקבלים אורחים, לקוחות ועובדים ולהשתמש בחלל בצורה הטובה ביותר, באם רוצים להבטיח פריסה נוחה של כל החלל מומלץ למקם את עמדת דלפק הקבלה ממול לדלת הכניסה ובצידה למקם את אזור ההמתנה.
פרקטיקה בראש סדר העדיפויות.

הטעות הנפוצה היא לבחור דלפק לפי המראה החיצוני ולא לפי השימוש. בפועל, ההמלצה היא להציב את הפרקטיקה בראש סדר העדיפויות ולוודא כל הזמן שהדלפק נגיש, נוח וידידותי למשתמשים. אם מדובר למשל בדלפקים מעוצבים שמיועד ללובי בבניין משרדים, דלפק בו נמצאים עובדים מתחומים שונים מומלץ מראש לחלק את עמדת הקבלה לאזורים. דלפק קבלה המיועד להעברת כספים או מסמכים יכול להכיל קיר זכוכית .

תכנון וניהול דלפק קבלה בצורה נכונה.

בחירה ועיצוב של דלפק קבלה חייבת להיות חלק מפרויקט שלם של עיצוב המשרד, כאשר תכנון נכון הוא המפתח להצלחה. את הדלפק קבלה בוחרים לפי העיצוב הכללי בחלל הפנים שבו הוא מיועד להשתלב. צבעי הקירות, עוצמת התאורה וסוג הריצוף, כולם ישפיעו על התוצאה הסופית לא פחות מאשר חומרי הגלם שמהם הדלפק מיוצר ולכן צריך לתכנן מראש היכן הדלפק ימוקם, מהם החומרים שמקיפים אותו ומה המסר אותו אנו רוצים לשדר בעת הכניסה למבואה. דלפק קבלה טוב יהיה פונקציונאלי, יכיל מקומות אחסון, יהיה מעוצב בהתאם לרוח המשרד, ישרה אווירה נינוחה ונעימה ומנגד חדשנית וצעירה.

ריהוט משרדים איננו עיניין של מה בכך וחשוב שלא להקל ראש בדבר, עסקים רבים בוחרים להיוועץ באיש מקצוע שינהל את פרוייקט עיצוב החלל בצורה הטובה ביותר, תוך הקפדה על תכנון נכון ופונקציונאליות.
ריהוט משרדים
ריהוט משרדים

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד

גם בתקופה זו אנחנו ב-א.ד. מירז- ממשכים להיות איתכם

ניתן להזמין מיטות, שולחנות, כיסאות וארונות למקומות הבידוד של הקורונה.

זמינים בשבילכם כדי שאתם תישארו בבית

שעות הפעילות שלנו הן בימים א'- ה' בין השעות 08:00-16:00

דילוג לתוכן