יום בחייו של סטודנט – כל מה שהסטודנט צריך לדעת על ריהוט למוסדות חינוך  

ריהוט למוסדות חינוך

יום בחייו של סטודנט – כל מה שהסטודנט צריך לדעת על ריהוט למוסדות חינוך

מגורים בדירת שותפים או במעונות, לימודים בכיתה בבוקר, עבודה אחרי הצהרים ושיעורי בית לתוך הלילה. ללא ספק, אורח החיים הסטודנטיאלי עמוס ומלחיץ מאוד ודווקא מסיבה זו, סביבת המגורים של הסטודנט צריכה להיות מרגיעה ונוחה עם רהיטים שנבחרו בקפידה. מאחר ורוב שעות היום מוקדשות ללמידה (בין אם בכיתת הלימוד, בספריה או בבית), סביבת הלימוד צריכה לאפשר ריכוז ומיקוד בקריאת החומר העיוני לאורך שעות ארוכות (חומר שלא בהכרח מעניין או פשוט להבנה). ריהוט נוח, מקצועי ועמיד לאורך שנים ימנע הסחות דעת ודאגות מיותרות ויאפשרו להתרכז במה שחשוב באמת.

student-chair

כיסא סטודנט בפיתוח א.ד. מירז

מקור המילה סטודנט מגיע מהשפה הלטינית ובתרגום מילולי, פירוש המילה הוא לכוון התלהבות אל. סטודנט הוא אדם הלומד במוסד להשכלה גבוהה (אוניברסיטה ומכללה למשל), במטרה לרכוש ידע ותואר אקדמי ובשונה מהלימודים בבית הספר ובתיכון, ההורים לא צריכים להזכיר לילדיהם להכין שיעורי בית וללכת ללימודים שכן מצופה מהסטודנט להתנהל באופן עצמאי.

אם כן המסקנה ברורה – הסטודנטים זקוקים לריהוט למוסדות חינוך נוח ופונקציונלי, ריהוט מעונות הסטודנטים חייב להיות מותאמם במדיוק לצרכים שלהם וזאת כדי שיעלו את המוטיבציה שלהם ללמוד וישפרו את חוויית הלמידה הסטודנטיאלית. קבוצת א.ד. מירז מהגדולות והמובילות בתחום ריהוט מוסדות ציבור וחברות פרטיות. אחד מתחומי הפעילות שלנו כולל גם את ריהוט מעונות הסטודנטים. מיטות, ארונות, שולחנות לימוד, מדפים וכיסאות הם רק חלק מרשימת הריהוט שיופיע בחדר סטודנט מדוגם.

ריהוט למוסדות חינוך

ריהוט מוסדות חינוך  – תכנון חדר סטודנט במעונות

אבל לא רק בחדרי מעונות עסקינן, גם בחלל הציבורי של הסטודנטים – אולמי הרצאות, חדרי אוכל, מעבדות, כיתות מחשב וספריות, אנו דואגים לרהט חללים אלו בריהוט מותאם במיוחד, מקצועי, והאיכותי ביותר שיש. אנו גם מתגאים בכך שכל הריהוט שנעשה במפעלנו הוא ריהוט כחול לבן המקדם את המשק הישראלי. לומדים בארץ על ריהוט ארץ ישראלי.

ריהוט למוסדות חינוך

מלמלה ומימין: ספריה ומרכז תרבות אשקלון, כיתת מחשב, כיתת מעבדה, אולם הרצאות.פנו אלינו לביצוע הפרויקט הבא שלכם. א.ד. מירז // 08-6610121// https://www.admeraz.co.il
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד

גם בתקופה זו אנחנו ב-א.ד. מירז- ממשכים להיות איתכם

ניתן להזמין מיטות, שולחנות, כיסאות וארונות למקומות הבידוד של הקורונה.

זמינים בשבילכם כדי שאתם תישארו בבית

שעות הפעילות שלנו הן בימים א'- ה' בין השעות 08:00-16:00

דילוג לתוכן