תכנון ועיצוב משרדים מודרניים

עיצוב ותכנון משרדים מודרניים

בישראל, יום עבודה ממוצע מורכב מ-9 שעות עבודה, ניתן לומר שהמשרד שבו אנו עובדים נהיה הבית השני שלנו כשאת רוב שעות הערות שלנו אנו מבלים בו. אם בביתנו הפרטי אנו משקיעים בחשיבה, יצירתיות, עיצוב וטיפוח אך זה טבעי כי גם המשרד יעוצב באופן שיהיה לנו נוח אך גם ישמש כפנים ויצור תדמית רצויה לעסק שלנו.

משנות ה-90' אנו מוצאים שינוי עצום בעיצוב המשרד. ב-1986 כשהוקם המפעל, המשרדים היו בעיצוב סטנדרטי (לרוב) של עמדות עבודה (תתפלאו אבל גם לוחות השעם האישיים עוד לא בלטו אז בכל עמדה). שולחנות כתיבה עם שלוש מגירות, ארונות מתכת, אפילו עמדת הקבלה הייתה שולחן כתיבה סטנדרטי וזהה שניצב פשוט בכניסה למשרד. הפער שנוצר בין העיצוב דאז להיום בלתי נתפס. היום לכל משרד יש סגנון שונה – חלוקת המרחב, פלטת הצבעים שבה משתמשים הן לקירות והן לריהוט, נוצר דגש על בניית החלל הציבורי, חדרי ההמתנה ועמדות הקבלה עברו מהפך ועוד. כמפעל ותיק שהוקם בקו התפר של התקופה, ניצבנו בפני אתגרי השינוי וצברנו ניסיון רב, כולל פיתוח מוצרים מודרניים, ירוקים ובהתאמה אישית.

אספנו עבורכם מספר משתנים שיסייעו לכם בתכנון ועיצוב ריהוט המשרד

תכנון ועיצוב ריהוט משרדים

השאלה הראשונה שכל מעצב ואדריכל ישאל אתכם הוא במה עוסק המשרד וכמה עובדים נמצאים בו. כך נוכל להתאים את עיצוב החללים ואת הרהיטים שנמקם בו כמו שולחן ישיבות למשל. במשרדים מסוימים יש צורך בחלל ישיבות או אפילו במספר חדרי ישיבות. משרדי מכירות וטלמרקטינג יאופיינו בסביבת עבודה של כוורות בהן יש חלוקה לתאים אישיים ויחסית קטנים של עבודה עם עמדה טלפונית. משרדי ההיי-טק מאופיינים בסביבת עבודה של חלל פתוח ובו כל העובדים נמצאים בחלל אחד ללא מחיצות על מנת לעודד עבודת צוות ושיתוף פעולה מקסימאלי. בפרויקט מדהים שבו היינו שותפים, עיצבנו משרד אשר מאופיין במספר סביבות עבודה שונות בתוך חלל אחד.

הפרדה בין חלל העבודה הציבורי לאישי

כבר הזכרנו כי אנו נמצאים שעות עבודה רבות במשרד. לכן, במהלך השנים התפתחה חשיבותו שלהמרחב הציבורי בעבודה. במפעלים גדולים יש חדר אוכל. חדר ישיבות ושולחן ישיבות במשרדים הקטנים, המטבחון ופינת האוכל תופסים מקום מרכזי. עיצוב מודרני של צבעים עזים ופריטי מטבח חדשניים הפכו להיות must. בנוסף לכך, במשרדי פרסום ובמשרדים שנדרשת בהם קריאטיביות ועבודת צוות נוכל למצוא חללים ציבוריים מקוריים ואינטראקטיביים כגון, יציע, זולות, לוחות שעם על קירות שלמים, ספות ולאחרונה גם שמענו על משרד עם חדר סיאסטה וחדרי משחקים.

בחירת צבעים בריהוט משרדים

חלק הארי של המשרד. גם כאן ישנה חשיבות עצומה לעיסוק המשרד ולמסר שנרצה להעביר ללקוחותינו. משרדים אשר מעוניינים לשדר אמינות – רואי חשבון, עורכי דין ויועצי מס יהיו משרדים אשר מאופיינים בסקאלת צבעים בסיסית של שחור, חום, שמנת ועץ טבעי. משרדים אשר מעוניינים לשדר פריצת גבולות, יצירתיות – משרדי פרסום, אינטרנט ושיווק למשל יאופיינו בסקאלת צבעים צבעונית נועזת, יצירתית ופורצת גבולות.

לסיכום, עיצוב ותכנון של ריהוט משרדים הוא תהליך אשר דורש מחשבה מקדימה, השקעה מרובה והכרות עם המגמות האחרונות בעולם העיצוב המשרדי. מומלץ להתייעץ מראש ולערוך חשיבה מעמיקה עם אנשי המקצוע בתחום.

אנו בא.ד. מירז יוצרים ומשווקים ריהוט משרדי קיים או לפי תכנון אדריכל ובהתאמה אישית.
מחכים לראותכם בין לקוחותינו! צרו קשר במספר 08-6610121

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד

גם בתקופה זו אנחנו ב-א.ד. מירז- ממשכים להיות איתכם

ניתן להזמין מיטות, שולחנות, כיסאות וארונות למקומות הבידוד של הקורונה.

זמינים בשבילכם כדי שאתם תישארו בבית

שעות הפעילות שלנו הן בימים א'- ה' בין השעות 08:00-16:00

דילוג לתוכן