ריהוט שלם לרפואה שלמה

ריהוט מוסדות

נכון אף אחד לא רוצה להגיע לשם, אבל לרהט אותם צריך- ריהוט של בתי חולים וריהוט מוסדות רפואיים מחייב תכנון נכון ומקצועי של ריהוט ועיצוב מתאים לאוירה ולמקום.

תכנון מדויק של ריהוט מוסדות

ריהוט למוסדות וריהוט לבית חולים או ריהוט מוסד רפואי הוא סוג ייחודי של ריהוט מקיף וכולל מגוון ייעודים, לכן כאשר אנו ניגשים למלאכת תכנון הריהוט, אנו ממפים תחילה את כל הצרכים הקליניים והשירותים אותם מעניק המקום.

בזמן תכנון ריהוט למוסדות יש לקחת את כל צרכי הקליניקות והמחלקות נלקחים בחשבון ודורשים חשיבה ותכנון, יחד עם הצוות הרפואי, עוד לפני שבכלל מתחילים לדבר על העיצוב.

בריהוט למוסדות ישנן מחלקות ייעודיות וסטריליות שיש לתכנן אותם באופן מדוייק – חדרי ניתוח, חדרי רופאים וטיפול, מעבדות וכו'- כאן חשוב מאוד לתכנן את המפרט הטכני של הריהוט ולהתאם את הריהוט מוסדות לדרישות הצוות, יש לקחת בחשבון בטיחות ופונקציונליות של עבודה תחת לחץ, כך שכל האלמנטים של הרהיטים כמו: שולחנות, דלפקים והציוד הרפואי יהיו נגישים, מאורגנים ומותאמים לעבודה אינטנסיבית הדורשת זריזות ועם זאת דיוק סדר וארגון.

למחלקות האלו מתווספים אזורים ציבוריים הדורשים ריהוט מוסדות מותאים והם כוללים: ריהוט חדרי ההמתנה, חדרי האוכל, חדרי קבלה, חדרי פנאי, דלפקים, שולחן ישיבה ומשרדים. כאן יש לקחת בחשבון עמידה בפני עומסי קהל גדולים והתאמה לשהייה, לעיתים ממושכת של מטופלים ומבקרים.

ריהוט מוסדות
ריהוט מוסדות 
עמדת קבלה ביה"ח אסותא 
דלפקים וארונות א.ד. מירז, תכנון: אדריכל מרסלו ברצטוביצקי.

עמידות ואיכות של ריהוט מוסדות ללא פשרות

לעמידות הריהוט למוסדות גם כן חשיבות גדולה- בתי חולים עובדים 24/7 ומחייבים לתת שירות בכל זמן ובכל מצב, בטח לא יכולים לסגור לרגל שיפוצים, או לבזבז זמן על תחזוקה, על כן הריהוט למוסדות חייב להיות חזק, איכותי ועמיד לאורך שנים ארוכות. יש לקחת בחשבון את חומרי הגלם איתם עובדים, אטימותם ותגובתם ללכלוך ונוזלים כגון תרופות, חומרים כימיים וחומרי חיטוי הנמצאים בבתי החולים בשפע. ריהוט שאינו עמיד ואינו איכותי יתבלה במהירה ויקנה למקום מראה לא אסתטי ונקי המצופה מבית חולים.

בניגוד למה שעלולים אולי לחשוב, לעיצוב ישנו תפקיד מכריע שקשור לתחושת הנוחות והנינוחות של המטופלים, הצוות והמבקרים בו. חשוב שבית החולים ישרה אווירה נקייה, נעימה ובטוחה עד כמה שאפשר, לכן קו העיצוב יהיה בהתאם.

במחלקות של ילדים למשל, המגמה היא צבעונית, עליזה ושמחה המשלבת גם משחקים ומרחב לפעילות.

ריהוט מוסדות
ריהוט מוסדות 
ביה"ח אסותא באשדוד- דלפק קבלה מכון הלב

בא. ד. מירז אנו מייצרים מפתחים ומשווקים ריהוט מוסדי תוצרת כחול לבן – ע"י שילוב נרחב בחומרים, צבעים ומרקמים ומקפידים גם על שמירת כללי הארגונומיה, למען יצירת סביבה בריאה ונוחה לכל המשתמשים, כל חומרי הגלם איתם אנו עובדים איכותיים ועומדים בתקני איכות הסביבה.

כל הפתרונות של ריהוט מוסדות במקום אחד

אנו מספקים את כל פתרונות הריהוט לבתי חולים או מוסדות רפואיים: ריהוט לחדרי המתנה, ריהוט לחדרים טיפוליים, ריהוט לקליניקות, ריהוט למרפאות, ריהוט למעבדות, ריהוט לקופות חולים דלפקים, ארונות, שידות, מיטות, ספסלים, מערכות ישיבה ועוד.

ריהוט מוסדות
ריהוט מוסדות 
ארונות, מגירות, מדפים ומשטח עובדה- ביה"ח אסותא.

את הפרויקטים שמגיעים אלינו אנו מלווים משלב התכנון ומיפוי הצרכים ועד הקמתם בשטח ולאחרי הסיום, בהתאמה אישית לדרישות הלקוח.

עם השנים רכשנו ניסיון והתמקצעות ספציפית בריהוט בתי חולים ומוסדות בריאות וכיום אנו מבצעים את עבודות הריהוט והנגרות בבית החולים איכילוב, בלינסון ותל השומר, בנוסף חברתנו זכיינית של שרותי בריאות כללית, קופ"ח לאומית וקופ"ח מכבי.

לפרטים נוספים ופרויקטים שלנו היכנסו: https://www.admeraz.co.il/projects

ורק שנהיה בריאים…
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד

גם בתקופה זו אנחנו ב-א.ד. מירז- ממשכים להיות איתכם

ניתן להזמין מיטות, שולחנות, כיסאות וארונות למקומות הבידוד של הקורונה.

זמינים בשבילכם כדי שאתם תישארו בבית

שעות הפעילות שלנו הן בימים א'- ה' בין השעות 08:00-16:00

דילוג לתוכן