קווים לבחירת ריהוט למוסדות חינוך וריהוט לגני ילדים

ריהוט למוסדות א.ד מירז

קווים לבחירת ריהוט למוסדות חינוך וריהוט לגני ילדים

גן ילדים הוא מקום שמח, מקום שהילדים אוהבים ללכת אליו מידי בוקר ולבלות בו יום שלם. צוות הגן, המשחקים, הקישוט והפעילות הן חלק הארי בשמחת החיים בגן. אולם, הבסיס מתחיל בבחירת ריהוט הגן – בעיצובו, בבטיחותו, יכולות האחסון, נוחות השימוש בו ועוד. במאמר זה נפרוש את הקווים המנחים לעיצוב גן ילדים שמח ומזמין.

הם, מבססים את אופיים, רוכשים ידע וכו'. לכן, הקווים המנחים, המובילים אותנו בפיתוח הריהוט הבית ספרי הם נוחות משתמש, עיצוב יוצר גירוי ומעל הכל- בטיחות.

בחירת הצבעים בריהוט לבית ספר וריהוט למוסדות חינוך

בתכנון ריהוט למוסדות חינוך בחירת הצבעים אינה נמדדת ב"צבעים שמחים" בלבד. צבעי פסטל שמחים אכן מהווים יסוד בעיצוב ריהוט למוסדות, אולם לא רק. צבע עץ טבעי יוצר תחושה של חמימות, של בית, של רוגע. צבע בולט נוסף הוא הלבן. הלבן הוא צבע שמסמל ניקיון, תום, טוהר וכמו העץ, יוצר הרגשה של סביבה שקטה ובטוחה. הגן מחולק לאזורי פעילות אשר מדמים את סביבת ה"מבוגרים" ולכל חלק יש עיצוב מותאם. אם נחשוב על אזור מנוחת הצהריים בצהרונים, חשוב שהצבעים יהוו סביבה נעימה וחסרת גירויים. באזור הצעצועים והמשחקים, נשתמש בצבעים מלאי חיות ואנרגיה כמו אדום וצהוב.

בחירת חומרי גלם בריהוט למוסדות חינוך

חומרי הגלם שבהם עדיף להשתמש בריהוט למוסדות חינוך וריהוט לבתי ספר הם עץ ופלסטיק משיקולי בטיחות, עמידות ונוחות לכל המשתמשים – הן צוות הגן והן הילדים. את הריהוט הכבד כמו הספריות, השולחנות, והארונות עדיף להכין מעץ. עץ הוא חומר יציב וכבד יותר מפלסטיק, מוצרי עץ עמידים לאורך שנים ועם אפשרות לחידושם כל מספר שנים. בפלסטיק נשתמש בריהוט קל ובעל שימוש תכוף כמו כיסאות. מוצרים אלו בגן ילדים זקוקים לניקוי תמידי. הפלסטיק הוא חומר זול יותר, קל מאוד לניקוי. הגן מנסה לדמות את סביבת המבוגרים, לכן, ישנה חשיבות לייצור המוצרים מחומר דומה ולו במרקם לזה שקיים בסביבת המבוגרים. מקרר צעצוע וארגז כלים למשל, נייצר מפלסטיק.

ריהוט לבתי ספר בגובה העיניים

ככלל, הריהוט במוסדות חינוך וריהוט לבתי ספר חייב להיות נגיש ובטיחותי לילדים. ארוניות לעבודות היצירה למשל, צריכות להיות בעלות מגירות רחבות, אשר יוכלו להכיל את כמות הציורים, וכך גם מקומות האחסון, אשר חייבים להיות מותאמים לגובהם, נגישים ובטיחותיים עבור הילדים, על מנת שיוכלו להוציא ולהחזיר חפצים וצעצועים בקלות ובבטחה.

כיום, קיימות מגירות מפלסטיק, ללא ידית וללא מנגנוני מגירה. מגירות אלו הן בטיחותיות והסיכון הטמון בהן לטריקת המגירה על האצבע נמוכה לאין ערוך ממגירות רגילות.

כל אלו ועוד יוצרים את הגן המושלם. בא. ד מירז אנו בעלי ניסיון עשיר ומפותח בתחום ריהוט מוסדות, ריהוט לבתי ספר וריהוט לגני  ילדים ורואים בעצמנו כחלק אינטגרלי מריהוט  לגן ילדים שמח ומזמין.

נשמח לעמוד לשירותכם ולייעץ לכם בבחירת הריהוט לגן ילדים שלכם.
לפרטים נוספים תוכלו ליצור עמנו קשר בטלפון: 08-6610121
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד

גם בתקופה זו אנחנו ב-א.ד. מירז- ממשכים להיות איתכם

ניתן להזמין מיטות, שולחנות, כיסאות וארונות למקומות הבידוד של הקורונה.

זמינים בשבילכם כדי שאתם תישארו בבית

שעות הפעילות שלנו הן בימים א'- ה' בין השעות 08:00-16:00

דילוג לתוכן