עיצוב מותאם של ריהוט למוסדות חינוך וריהוט לבתי ספר

משולב כיסא סקנדינבי

עיצוב ואספקת ריהוט למוסדות חינוך , ריהוט לגני ילדים, ריהוט לבתי ספר, מתנ"סים, פנימיות ומוסדות חינוך נוספים, מהווים קטגוריית הדגל שלנו בא.ד מירז. אנו רואים בתחום זה שליחות ורואים את עצמנו כ"שומרי הגב" של תלמידי ישראל. מוסדות החינוך הפכו להיות ה"בית השני" של הילדים. הילדים נמצאים בהם שעות ארוכות, מפתחים את כישוריהם, מבססים את אופיים, רוכשים ידע וכו'. לכן, הקווים המנחים, המובילים אותנו בפיתוח הריהוט הבית ספרי הם נוחות משתמש, עיצוב יוצר גירוי ומעל הכל- בטיחות.

נוחות המשתמש בעיצוב למוסדות חינוך

הריהוט למוסדות חינוך וגני ילדים צריך להיות בגובה מותאם לילד, בהתאם לשלב ההתפתחותי בו הוא נמצא. אם הריהוט לא יהיה בגובה מותאם לילד, יכולות להיווצר בעיות פיזיולוגיות שונות, כגון כאבי גב ושכמות, פגיעה ביציבה ועוד. שולחנות בית הספר הם זוגיים לרוב ויש צורך לוודא כי יש מספיק מקום לשני הילדים, גם אם אחד מהם שמאלי ואחד ימני. השולחן חייב להיות יציב, החומר ממנו מיוצר חלקו העליון של השולחן חייב להיות בעל טקסטורה חלקה (על מנת שיהיה נוח לכתוב), וגם לא זיק- קל לניקוי. הכיסא צריך להיות נוח במידה מספקת ולכן גם צריך להיות מעט גמיש. על משענת הגב של הכיסא לסייע ביציבה נכונה ומותאמת למבנה הגב המשתנה של הילד.

ריהוט למוסדות חינוך וריהוט לגני ילדים

ראשית, העיצוב לגיל הרך והיסודי שונה במהותו מעיצוב לגילאי חטיבת הביניים והתיכון. מומלץ בגיל הרך להשתמש בצבעי פסטל או צבעים שמגרים את הילד לשימוש ומעודדים התפתחות קוגניטיבית, ובצורות רכות מעולמם של הילדים. עיצוב השולחן לא יהיה מלבני בהכרח אלא בצורת ענן לדוגמא, כפי שתוכלו לראות בתמונה. שולחנות לעבודה בקבוצה יהיו לרוב בצורת מעגל או בכל צורה המעודדת שיתוף פעולה מלא וכל אחד מהמשתפים יכול לראות את כל האחרים ובעל נגישות לחומרי היצירה או לפריטים המונחים על השולחן.

בטיחות בריהוט למוסדות חינוך

בטיחות נמצאת מעל הכול במוצרינו. הריהוט למוסדות חינוך חייב להיות יציב, ארונות ומגירות חייבים להיות קלים ובטיחותיים לפתיחה וסגירה, אנו דואגים לכך שבריהוט שאנו מייצרים לא יהיו קצוות חדים, המתכת מעוקמת לרגליים באופן שאינו מאפשר שבירה ידנית, פקק גומי מכסה את החלקים אשר נוגעים ברצפה, הברגים מהודקים לתוך הפלסטיק כך שאצבעות לא יוכלו להיתקע ברווחים ושיקולי בטיחות והנדסת אנוש נוספים. הפיתוח האחרון שלנו הינו חזית הטכנולוגיה והעיצוב בדגש על בטיחות – "שולחן הישרדות" – שולחן אשר נבדק מדעית כיעיל להגנה על התלמידים בעת רעידת אדמה.

כבר למעלה מ-27 שנים, א.ד מירז מעצבת ומייצרת ריהוט לגנים, ריהוט לבתי ספר וריהוט למוסדות חינוך רבים בישראל.
מוצרינו מיוצרים בארץ באיכות גבוהה ביותר ותחת בקרה קפדנית ולכן לא במקרה אנו הספק הנבחר לריהוט ע"י משרד החינוך!

אנו מזמינים אתכם לתכנן ולייצר את סביבת מוסדות החינוך, גן הילדים, בית הספר והמתנ"ס שלכם במקום המקצועי ביותר. צרו עמנו קשר במספר: 08-6610121
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד

גם בתקופה זו אנחנו ב-א.ד. מירז- ממשכים להיות איתכם

ניתן להזמין מיטות, שולחנות, כיסאות וארונות למקומות הבידוד של הקורונה.

זמינים בשבילכם כדי שאתם תישארו בבית

שעות הפעילות שלנו הן בימים א'- ה' בין השעות 08:00-16:00

דילוג לתוכן