תכנון ריהוט משרדים במתחם עבודה משותף – המקום בו הדברים קורים

ריהוט משרדים

תכנון ריהוט משרדים במתחם עבודה משותף – המקום בו הדברים קורים

יש לכם סטארטאפ גאוני, אתם בשלבי ההתחלה, מחפשים הון התחלתי, שוברים חסכונות- אין בכלל מה לדבר על משרד משלכם שיעלה לכם אלפי שקלים לחודש, ארנונה, ריהוט, תחזוקה שירותי מזכירות וכו'…
או לחילופין אתם עובדים מהבית ואז גיליתם שהחלום הזה לא ממש נוח- כי יש רעש, והסחות דעת ומקרר ומלא מטלות לעשות קודם ואין חברה, בקיצור זה לא זה.
merkspace1

אז מה הפיתרון?

הכירו את חללי העבודה המשותפים – מתחמי עבודה משותפים שנותנים שירותי משרד מתקדמים ומושכרים על בסיס חודשי או שעתי לכל דורש.
החלל המשותף הוא מסוג הדברים שאנחנו שואלים את עצמינו איך לא חשבו על זה קודם- מה טבעי יותר בממלכת הסטאראפים שלנו מחללי עבודה המשותפים?
זו בדיוק הסיבה שהם צוברים תאוצה בקצב מהיר וניתן למצוא אותם כיום בכמעט כל הערים הגדולות בישראל- ת"א, הרצליה, רעננה, ספר סבא פתח תקווה, ירושלים ועוד.
הרעיון בבסיסו הוא בכלל חברתי, והוא נועד לאפשר לסטארטפיסטים ויזמים מרחב עבודה ליצירה, ובמה לפעילות בעלת אקלים חברתי.

ריהוט משרדים
ריהוט משרדים

מה יש בהם בכלל?

המנעד משתנה ממתחם למתחם כמובן, מאבזור מלא ועיצוב מטורף לצנועים יותר- הכל בהתאם למחיר ולשירות שאתם זקוקים לו אבל בגדול יש: אינטרנט אלחוטי, שירותי הדפסה, חדרי הרצאות, חדרי ישיבות, שרותי מזכירות, פינות פנאי ומנוחה, שירותי מטבח, קפה ולפעמים אפילו בירות.

מעבר לזה המרחבים המשותפים מעודדים הפרייה הדדית ושיתופי פעולה, היכרות, שיתוף ותמיכה. חלק מהעניין הוא גם שבמתחמים המשותפים נוצרת מעין קהילה, שיכולה לחלוק ידע מקצועי ומזמנת שיתופי פעולה וקשרים עם אנשים מתחומים שונים.

ריהוט משרדים
ריהוט משרדים

ואיך זה נראה בקוסנפט של ריהוט משרדים ?

עיצוב המתחמים האלו מאוד מוקפד ומזמין, מתחם המרקספייס למשל בקרית עתידים של היזמית ספיר שפיגל לו היינו שותפים, מאופיין בריהוט משרדים בעיצוב תעשייתי מודרני ומתקדם מצד אחד וחמים ומזמין מצד שני. דגש רב הושם על הריהוט משרדים ועמידה בסטנדרטים גבוהים כיאה למקום שעתיד לאכלס אלפי אנשים עובדים, הריהוט המשרדי בפרויקט תוצרת כחול לבן מבית א.ד. מירז והוא ממשיך את הקו החברתי של עשייה ופיתוח ייצור ישראלי. התוצאה מרהיבה, כזאת סביבת עבודה איכותית ומרתקת ספק אם הייתם מקבלים גם בריהוט משרדים משלכם.

ריהוט משרדים
ריהוט משרדים

לפרויקטים נוספים שלנו הקליקו: א.ד. מירז- לסביבת עבודה מעוצבת ומתקדמת.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד

גם בתקופה זו אנחנו ב-א.ד. מירז- ממשכים להיות איתכם

ניתן להזמין מיטות, שולחנות, כיסאות וארונות למקומות הבידוד של הקורונה.

זמינים בשבילכם כדי שאתם תישארו בבית

שעות הפעילות שלנו הן בימים א'- ה' בין השעות 08:00-16:00

דילוג לתוכן