טרנדים חדשים בעיצוב ריהוט משרדים

ריהוט משרדים א.ד מירז

ריהוט משרדים צריך לענות על כמה מטרות בעת ובעונה אחת. ראשית, עליו להיות מעוצב ודקורטיבי על מנת למשוך את תשומת הלב של הלקוחות. שנית, הריהוט חייב להיות פונקציונאלי כדי לסייע לעובדים ולהגביר את התפוקה של המשרד. בתוך כך, ריהוט משרדים ברמה גבוהה מתאפיין בכך שהוא מתכתב עם טרנדים חדשים ואופנתיים.

השאלה היחידה היא כיצד משלבים בין העולמות ומרכזים את היתרונות תחת קורת גג אחת. בשביל זה, מה שצריך לעשות הוא להכיר את הטרנדים החדשים של ריהוט משרדים ולהשתמש בהם על מנת לרענן את מראה המשרד וחלל הפנים שלו.

המראה הסולידי בראש סדר העדיפויות בבחירת ריהוט משרדים

סולידיות היא כיום שם המשחק. אם בעבר מעצבי פנים חששו מרהיטים סולידיים בגלל שהם לכאורה לא מספיק בולטים, הרי שכיום זה בדיוק המראה שחוזר לראש סדר העדיפויות. בפועל, מדובר על ריהוט משרדים עם עיצוב נקי, אלגנטי ועדין ועל נגיעות קטנות עם ערך מוסף. כמו כן, העיצוב הסולידי מדגיש את האלגנטיות ויש לו אמירה שקשה להתעלם ממנה למשל בדלפק קבלה בכניסה למשרד או בכסאות המתנה בכניסה לעסקים.

אחסון מודולארי במקום מאסיבי בבחירת ריהוט משרדים

עד לפני מספר שנים העדיפו רוב מעצבי הפנים לבחור פתרונות אחסון מאסיביים עבור המשרד. כיום הטרנד הזה חלף, כי הדגש החדש הוא על אחסון פריטים שונים בכוורות או במדפי תליה מעוצבים בקפידה. התוצאה היא מראה אוורירי ויכולת מודולארית להתאים את מספר פתרונות האחסון לצרכי המשרד בכל רגע נתון. מעבר לכך, האחסון המודולארי מתאים למשרדים קטנים וחללי עבודה משותפים: כמו למשל אופן ספייס או משרדים שמיועדים להשכרה לפי שעה.

הקירות מתכתבים עם הריהוט משרדים

הדרך להשיג את היתרונות של הטרנדים החדשים מבלי שישתלטו על הנוכחות של הרהיטים במשרד היא להשתמש בחיפויי קיר. בעזרת חיפויי קיר ניתן להחליף את הקירות הלבנים, להדביק עליהם טפטים או לשלב אותם עם לוגו ומסרים שיווקיים. בכל מה שנוגע למשרדים וגם למוסדות ציבוריים, קירות שמתכתבים עם הריהוט הם דרך טובה להשיג גם אשליה אופטית של חלל גדול ומרווח.

בחירה מוקפדת של צבעים עבור ריהוט משרדים

המראה הסולידי של הרהיטים החדשים למשרד מתאפיין בבחירה מוקפדת של צבעים של ריהוט משרדים. בדיוק כמו בסעיף הראשון, גם כאן השאיפה היא לנצל בצורה מדויקת וכירורגית את היתרון של כל צבע. המשמעות היא שניתן לבחור עבור המשרד רהיטים בצבעים עדינים ויפים של צהוב, כחול, תכלת וחום ולוותר על שילובים אגרסיביים מדי כמו אדום וסגול.

כך הופכים את המשרד למקום שכיף להגיע אליו

הקטלוג של א.ד. מירז תעשיות בע"מ נועד על מנת לעזור לך לשלב את הטרנדים החדשים גם בעיצוב של ריהוט משרדי. אנו עוקבים מקרוב אחר התהליכים שמתרחשים בארץ ועולם, בוחרים בקפידה את מקורות ההשראה וגם משתמשים בחומרי גלם איכותיים. בזכותנו, קל יותר להפוך את המשרד למקום שכיף להגיע אליו – וגם העובדים והלקוחות שלך ירגישו מרוצים.

ריהוט למוסדות א.ד מירז
א.ד מירז ריהוט משרדים
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד

גם בתקופה זו אנחנו ב-א.ד. מירז- ממשכים להיות איתכם

ניתן להזמין מיטות, שולחנות, כיסאות וארונות למקומות הבידוד של הקורונה.

זמינים בשבילכם כדי שאתם תישארו בבית

שעות הפעילות שלנו הן בימים א'- ה' בין השעות 08:00-16:00

דילוג לתוכן